فروشگاه اينترنتي پاسارگاد سيستم | يوسف آباد فروشگاه اينترنتي پاسارگاد سيستم | يوسف آباد .

فروشگاه اينترنتي پاسارگاد سيستم | يوسف آباد

فروشگاه اينترنتي پاسارگاد سيستم | يوسف آباد

فروشگاه اينترنتي پاسارگاد سيستم، انتخابي تمام عيار براي انجام خريد هاي اينترنتي شما

فروشگاه اينترنتي پاسارگاد سيستم، بزرگ‌ترين فروشگاه اينترنتي تهران و به زودي در سطح كشور، پس از سال ها فعاليت به انبوهي متفاوت از كالا هاي مختلف جهت استفاده تمامي اقشار جامعه و متناسب با نياز ها و سلايق رده هاي مختلف سني، براي كاربران خود يك تجربه آسان، مطمئن و متفاوت در خريد اينترنتي را رقم خواهد زد. از امكانات متعدد و همچنين متفاوت اين فروشگاه اينترنتي ميتوان به ارسال فوق سريع و VIP براي خريداران و همچنين تحويل در محل در كمتر از دو ساعت زمان، تضمين بهترين و مناسب ترين قيمت و همچينين تضمين اصل بودن كالا هاي خريداري شده را اشاره نمود. بستره فروش محصولات پاسارگاد سيستم بسيار گسترده بوده و شامل كالاي ديجيتال نظير رايانه، موبايل و تلفن همراه، تبلت و كتاب خوان، لپ تاپ و ميني كامپيوتر، كليه لوازم جانبي كامپيوتر، فلش مموري و كارت حافظه، هارد ديسك اينترنال و اكسترنال، هدفون و هدست، هندزفري موبايل و ساعت هوشمند، و ديگر كالاهاي اساسي را از برندهاي معتبر نظير اپل، سامسونگ، هوآوي، ال جي، اچ پي، سوني، كانن و … تشكيل ميدهد. فروشگاه پاسارگاد سيستم پس از سالها فعاليت و ارائه خدمات در محل، امكان تحويل كالا را به صورت رايگان و يا با اخذ هزينه اندك در همان روز سفارش و حتي ساعاتي پس از سفارش فراهم كرده است.

همچنين همكاران ما اين امكان را براي شما ميسر كرده اند تا به صورت مستقيم از طريق شبكه هاي اجتماعي نظير تلگرام، اينستاگرام، سروش، فيس بوك و جتي آپارات اقدام به سفارش كالاهاي مد نظر خود و يا تحقيق درباره آنها نماييد.

با سفارش محصولات خود از پاسارگاد سيستم، هم با خيال راحت و مطمئن و همچنين ارزان خريد نماييد هم در قرعه كشي هاي متعدد اين فروشگاه اينترنتي شركت نماييد و از جوايز متعدد و بن هاي تخفيف مختلف برخوردار شويد.


برچسب: ، فروشگاه، اينترنتي، پاسارگاد، سيستم، يوسف، آباد، خريد، اينترنتي، آسان، ارزان، قاب گوشي، تعمير، موبايل خريد آنلاين،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۳۹:۴۱ توسط:داريوش حقيقي موضوع: